سلام دوست عزیز ... خوبی؟ خوش اومدی!

شادم از اینکه به وبلاگ من (شایدم خودتون) سر زدین :))

اینجا وبلاگ شخصیه منه . خوشحال میشم قابلم بدونید و هرزگاهی بهم سر بزنید!!!

همیشه آدمایی هستن که نمیخوان تو پیشرفت کنی یا تو رو مانع پیشرفت خودشون میدونن!!

من اینجا دلنوشته های خودمو ، جملات طنزم ، و گَه گداهی (اغلب!) بعضی از تصاویر طنز و خنده دارمو قرار میدم.

لطفاً صبر کنید تا وبلاگ کاملا لود بشه ، آخه بعضی از پست ها به صورت عکسه!

من » مهدی ایکس« هستم . یه آدم از چند میلیارد آدم روی زمین!

اگه بیاینو نظر بدین،منم میامو نظر میدم،

اگه خواستین تبادل لینک کنین،اول منو با اسم 《 مهدی ایکس!دلنوشته های یه بیکار!》 لینک کنین و تو نظرات همین پست بگین تا لینکتون کنم.

دوست دارم که نظرتون رو بشنوم (!) همون یعنی بخونم!!

برای مشاهده این وبلاگ از همه مرورگر ها زیر میتنید استفاده کنید!

http://bayanbox.ir/id/6622698039747679806?viewhttp://bayanbox.ir/id/7330928149750326729?viewhttp://bayanbox.ir/id/7139251018323162572?viewhttp://bayanbox.ir/id/3997600858728592298?viewhttp://bayanbox.ir/id/4446943128037032573?viewhttp://bayanbox.ir/id/8329817427826004769?view

طرح *اس بده* حذف گردید!

(به دلیل سو استفاده بعضیها!) 

  • ۷ نظر
  • ۰۲ تیر ۹۲ ، ۲۰:۰۹
  • مهدی ایکس

پراید!

سلام ... 
یه چیزی میگم نه نگو! 
چنگیز خان مغول و هیتلر این قدر آدم نکشتن که پراید کشته!!! 
والا!!@ 
  • ۰ نظر
  • ۰۵ تیر ۹۲ ، ۲۱:۳۵
  • مهدی ایکس

واقعا تچکر!! :)) + ویرایش!

سلام ... به گرمی صد تا سلام!!!

واقعا از همگی دوستانی که نظر گذاشتن (کما،علیرضا،پویا،هما و ...) تشکر و قدر دانی میکنم  (و انشالله که از این به بعد هم میانو و نظرشون رو میزارن).

باز هم میخواستم ازشون تشکر کنم!

فعلا ...

  • ۳ نظر
  • ۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۹
  • مهدی ایکس

نظر،نظر،نظر...

سلام دوستان!

امروز یه انتقاد ازتون دارم!!!

تو همین 6 روزه که این وبلاگو زدم،صب پا میشدم میدیدم حداقل 2 تا نظر بود،

اما الان که میام،1 دونه به زوره!!

چرا نظر نمیدین!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

اینو از من بشنوین::

نظر،نظر،نظر یا به اصتلاح نظر فراموش نشه!

  • ۲ نظر
  • ۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۰:۰۰
  • مهدی ایکس

اولین ترول من!!

سلام مجدد ...!

من امروز اولین ترول خودمو میخوام رونمایی کنم!

فقط چون میخوام بارگذاری وبلاگ سریع تر شه،از این به بعد عکس ها در ادامه مطلب قرار میگیره!

پس برین ادامه مطلب..!

ادامه مطلب...
  • ۵ نظر
  • ۰۴ تیر ۹۲ ، ۱۷:۴۰
  • مهدی ایکس

آیا من خنگولم؟

با سلام ...
امروز میخوام یه خاطره بگم که خنگولی منو ثابت میکنه !! (بر عکس 2 پست قبلی)
خوب... یه روز ...
توپاساژ راه میرفتم یهو خوردم به یه نفر اونم افتادرفتم بلندش کنم گفتم عذرخواهی میکنم دستشوگرفتم دیدم طرف ازاین مجسمه مانکناس اطرافمونگاه کردم دیدم یکی داره نگاه میکنه ویه لبخندرولباشه

گفتم خنده داره؟

چیزی نگفت خوب دقت کردم دیدم اونم یه مانکنه

واسه خودم متاسفم!!!! :))))


  • ۱ نظر
  • ۰۴ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۰
  • مهدی ایکس

"نون بده"

با سلام ...

امروز میخوام یه خاطره واستون تعریف کنم مشت ...

سر سفره نشسته بودیم بعد به گودزیلای خوانواده (دختر دایی 6 سالم) گفتم "نون" بده.. بعد از یکم فکر گفت :نیازار موری ک دانه کش است.. حالا "ت" بده.... ینی منو میگی... اصصصصصن ۱ وذذی!!!!

خخخخخخخ :)))))

  • ۵ نظر
  • ۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۲
  • مهدی ایکس

به یه نتیجه جالب رسیدم..!+تبریک

سلام بکس

اول از همه ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج)رو تبریک میگم؛امیدوارم ایشان زود تر ظهور کنند

بعد اغا فهمیدم چرا ایران گل نخورد!!!!

دروازه قفل بوده.. کلیدشم دست رو حانی بوده

ببین چه قدر من باهوشم!!!

  • ۶ نظر
  • ۰۳ تیر ۹۲ ، ۰۱:۰۳
  • مهدی ایکس

گفتیم بردیم شادی کنین ولی نه در این حد!

باشه بردیم!رفتیم برزیل! ولی ایشالله جام رو ببریم!!!★

برو بکس اینجا چه خبره؟؟؟

(برای اینکه تصویرو بزرگ ببینین رو تصویر کلیک کنین!)

بیااااااا ... هوب هوب هوبان Gangnam Style

  • ۰ نظر
  • ۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۳
  • مهدی ایکس

ارتباط تو ایرون!

با سلامی دوبارع ...

میخوام بهتون بگم کع ارتباطات تو ایران اینجویه که::

وقتی به یکی ایمیل میزنی،اول باس بهش اس بدی بگی ایمیتو چک کن بعد باس بهش زنگ بزنی بگی اس ام اساتو چک کن!

والا!

از مسئولین در خواست رسیدگی دارم!!!

  • ۲ نظر
  • ۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۹
  • مهدی ایکس

از کی تا حالا..؟؟

با سلامی دوباره ...

من نیدونم که این سیگار چی کارا میکنه با آدم!!

ولی میدونم تازگیا حیوونا هم سیگاری شدن!! ولی نیدونم از کی تا حالا! [نسل انسان و حیوون داره از بین میره!!]

بسه این قد سیگار نکشین...بسه دیگه...

با سیگار کشیدن خودتونو داغون میکنین!

آخه میمونو سیگار؟؟::

  • ۲ نظر
  • ۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۷:۲۰
  • مهدی ایکس

نفهمیدیم چی شد!!!

با سلام مجدد...!

چرا دنیا این جوریه؟؟؟

مگه گوگل با بینگ مشکل داره؟؟ ... پس چرا این جوریه؟

آدم تو گوگل میزنه the XboX one is یهو میاره جوکه،بدرد نخوره،اصلا وجود نداره!!

اون وخت همونو توی بینگ سرچ کنی میزنه شگفت انگیــــزه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

باور نداری؟؟ اینم عکسش::


  • ۰ نظر
  • ۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۸
  • مهدی ایکس

سلام ...!

با سلام ...

این اولین پستمه تو این وبلاگ!!
اسمم مهدی ه! البته میدونین دیگه!
اما فامیلیم ایکسه!
کارم طراحیه و وبلاگ نویسیه!!
سنم حدودا پونزدهه! 23 اردیبهشت به دنیا اومدم!
اسم این وبلاگو از روی بهراد ایکس زدم...واقعا ازش تچکر میکنم! چون واقعا کمکم کرد! ایمان ایکس هم توی طراحی سایت کمکم کرد!
من اینجا دلنوشته هامو مینویسم و دوست ندارم ازم کپی شه!
از اینکه آقای روحانی رئیس جمهور شده خوش حالم!!! [بهشون تبریک میگم]
آهان آهان یه چی ::: امسال میرم اول دبیرستان تو مجتمع المهدی (عج) ... حکیمیه میشینم!
دیگه از چی بگم برات؟؟؟؟
با تچکر! فعلا بای!